S.A.L.E.S Foredrag
Foredrag om annoncering på Facebook, Instagram og TikTok.
The Marketing Guy er et Facebookbureau med base i hjertet af København.
På kun fem år har det unge team blandt andet hjulpet SOUNDBOKS, Happy Helper, Rec Watches, Shaping New Tomorrow (og mange flere); Allesammen virksomheder, der har opnået utrolig vækst, og som krediterer sociale medier som en af de afgørende faktorer for deres succes.
I efteråret 2018 satte The Marketing Guy sig for at undersøge hvorfor nogle virksomheder (f.eks. Shaping New Tomorrow og SOUNDBOKS) hurtigt opnår stor succes på Facebook og Instagram, mens andre kæmper hver dag for bare at få det til at løbe rundt. De gennemgik alle deres cases, for at finde frem til de mønstre der gik igen hos de mest succesfulde virksomheder, og hvilke elementer de mindre succesfulde virksomheder manglede, for at opnå potentiale på sociale medier.
Undersøgelsen blev grundlaget for The Marketing Guys egen analysemodel, S.A.L.E.S.-modellen, som de nu bruger til at vurdere en virksomheds potentiale på de sociale medier, ud fra fem centrale elementer: Shareability, Audience, Lifetime Value, Easy to Explain og Sense of Urgency.
Med udgangspunkt i disse fem elementer har The Marketing Guy holdt workshops for virksomheder som Hiper og Vækstfonden, og hold oplæg på iværksætterbootcampen Seedsters hovedscene fire år i træk.
I dette foredrag ruster The Marketing Guy dig til at forbedre dit potentiale på de sociale medier med S.A.L.E.S.-modellen. Du lærer hvordan man udnytter sine styrker, hvordan man arbejder med sine svagheder, og hvordan man skaber resultater, ved at fokusere på data i stedet for mavefornemmelser. I løbet af workshoppen får du muligheden for at vurdere din egen virksomheds potentiale på de sociale medier på en skala fra 1-25 med udgangspunkt i S.A.L.E.S.-modellen. Som deltager får du et overblik over din virksomheds potentiale på de sociale medier, og en plan for hvad du skal tage hul på først.