Det store buzzword indenfor Facebookmarkedsføring er automatisering. Hvis ikke du er kommet i gang med at opsætte annoncer der passer sig selv, så går du virkelig glip af et stort potentiale! Læs med i vores gæsteindlæg på Jumpstory, hvor vi tager dig igennem det helt basale, og hele vejen til de strategier der virkelig skubber til Facebook’s muligheder.
Vi tager dig igennem opsætningen af tracking (Facebook Pixel samt events), produktfeed og produktkatalog, og sætter dig i stand til at lave skræddersyede, dynamiske annoncer – næsten uden at løfte en finger. Du lærer også at sætte en retargeting funnel op, der kræver meget lidt vedligeholdelse, og som gradvist og løbende gennerer nye kunder i retning af konverteringen – lige fra de første gang ser dit navn, til ordren er lagt.
Vi viser dig hvordan du får flere kunder ud i lokalbutikkerne, ved at vise annoncer til de lokale – annoncer der kun skal opsættes én gang. Du får et konkret sted at starte, så du kan sætte dine lokale medarbejdere i gang med at lave indhold, der følger dine standarder, og så du trygt kan outsource denne del af arbejdet.
Endelig fortæller vi dig hvordan du bruger Facebook’s API til at lave annoncer, som dine KUNDER betaler for (ja, du læste rigtigt!) – uden at du skal gøre noget aktivt.
Læs blogindlægget her